9-10 років


Набираються діти одного віку і рівня

12 місць


Група складається максимум з 12 осіб, 2 викладача

36 занятть в рік


Тривалість заняття 1 годину 50хв, 1 раз на тиждень

ОПИС

На цей курс йдуть діти у віці 9-10 років, які пройшли навчання на програмі Робототехніка Start 1.0. Для них цей курс буде цікавий перш за все переходом на мову програмування С ++ та складнішими проектами.
Під час навчання дитина познайомиться з захоплюючим і водночас складним світом технологій: робототехніки та програмування. Отримає серйозну мотивацію займатися точними науками і практичні знання у фізиці, електротехніці, математики та програмуванні. Завдяки цьому, до кінця року зможе скласти схему пристрою з 5-6 датчиками і запрограмувати їх роботу. Тобто створити сигналізацію, парктронік або домашню метеостанцію. Весь цей час дитина буде створювати технологічні проекти, привчаючись доводити справу до кінця, отримувати конкретний результат, мислити в форматі: що потрібно зробити, щоб отримати результат? Також дитина навчиться працювати в команді і мислити як підприємець.

ЩО ДІТИ вивчать?

01

ПЕРША ЧВЕРТЬ

Повторення раніше вивченого матеріалу. Основи схемотехніки, закон Ома, аналогові і цифрові датчики. Закріпимо навички алгоритмізації. Навчимося працювати з більш складними пристроями і системами.
02

ДРУГА ЧВЕРТЬ

Продовжуємо вивчати аналогові і цифрові датчики, пристрої та переходимо на мову програмування С ++ в arduino IDE. Розберемо основні типи даних мови, як працюють умови, цикли, підпрограми і так далі. Також познайомимося з різними бібліотеками для роботи з сервомоторами, екранами і bluetooth.  
03

ТРЕТЯ ЧВЕРТЬ

Детально вивчимо будову та принцип роботи Bluetooth. Згадаймо як програмувати мобільні додатки в MIT App Inventor під Андроїд. Розробимо більш складні додатки для дистанційного керування системами, побудованими на Ардуіно. Управління розумним будинком з мобільного пристрою.
04

ЧЕТВЕРТА ЧВЕРТЬ

Знайомство з мовою програмування Processing 3. У цій чверті діти навчаться візуалізувати і анімувати дані, отримані з Ардуіно на комп'ютері. Це дасть можливість створити панель управління своєю системою з комп'ютера і краще розібратися в сигналах і інтерфейси передачі даних, крім цього діти навчаться використовувати математичний апарат в програмуванні.

Креативність

Вирішення проблем

Командна робота

Співробітництво

Процедурне мислення

Побудова соціальних навичок

TOP

Спасибо что оставили заявку
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время